وای 2 روز پریودیم عقب افتاده استرس گرفتم 😢

۲ پاسخ

من ۱۸ روزه عقب انداختم زدم‌منفی بود دوماه یه بار میشم
طبیعیه تو این فصل و بعد از بچه

ازبس همه تستا مثبته آدم جرات نمیکنه عقب میندازه تست بگیره
منم دقیقا ۴ روزه همین مشکلو دارم 😭🥺

سوال های مرتبط