۱۲ پاسخ

آب بازی😂

همه آب میخورن انگار جز پسر منم ته ایم سن رسیده ۵۰ سی سی آب نخورده هنوز باور نمیکنین 😥

تو این سن احساس میکنم همه بچه ها آب خیلی میخورن
هوا هم ک گرم شده دیگ

دختر من شبا هی از خواب پا میشه اب میخوره.هی میگه اب اب.یکم میخوره بعد باز نیم ساعت دیگه میخواد

اخه شیر گرمه
اینام هی عطش دارن
پسر منم اینجوره

دختر منم میره بطری و شیشه اشو میاره یا دستشو میزنه ب سینک مبکشه رو زبونش🤣

پناهم همینه از بس اب ریخت رو فرشم بو گرفت دادم بشورن

بخدا منم روانی شدم دیگه از صب ک چشم وا میکنه میگه آب تا وقتی میخوابه
مغزم سوت میکشه دیگه

پسر منم یه پارچ آب میخوره همش می‌ره یخچالو میزنه یعنی آب

ازمایش قند ازش بگیر دختر منم بچه بود همنطوری بود بردم دکتر گفت ازمایش بگیر گرفتم خداروشکر نداشت، حالا نگفتم ک نگران بشی محض اطمینان

آخه هوا گرمه تند تند تشنشون میشه

پسرمنم میتونه یه پارچ اب یه جا بخوره .من بهش نمیدم اسهال میشه ازبس آب میخوره😒

سوال های مرتبط