۵ پاسخ

ی کوچولو من میزنم

چرا میخوای شیرینش کنی
خیلی دوست داشتی طعم دار باشه فرنی رو عادی با اب درست کن یه کم بذار غلیظ تر بشه بعدش یا شیر خودت یا شیرخشک بریز توش شیرین میشه تقریبا

من فک نکنم مجاز باشه

نههه نریز

بله من میریزم مقدار کم

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۵ ماهگی