۸ پاسخ

انشالله مثبته عزیزم

توکلت بخدا انشالله هستی زود هاله انداخت

بعد چند دیقه هاله افتاد؟
من اصلا ب ویتاساین اعتماد ندارم

ویتاسان الکی هاله میده من چهار ماه پیش دوتا ردم مثبت بود بعد ی هفته پریود شدم انشالا مال شما مثبته

منم ۶ روز تاخیر ویتاسان زدم هاله داره پری شدم ولی اعتماد نکن برو آزمایش

عزیزم خطش به سفیدی میخوره🫠میگن سفید باشه درست نیست خط تبخیره
اگر تو همون ده دیقه اول افتاد درسته ولی بعد چندساعت بیفته خط تبخیره
برای منم افتاد و پریود شدم ..

بارداری مبارکه

سریع هاله انداخت عزیزم؟ اگ زود انداخت ک درسته چون اگ حامله نباشی اصلا هاله هم نمیندازه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته پنجم بارداری