۴روز مونده به موعدم تست زدم منفی بود

۳ پاسخ

منم ۴ روز مونده اصن طاقت ندارم الان زدم منفی شد وای حالت تهوع دارم و کمی دل درد و کمر درد اما اصلا نمیدونم اینا علائمش هست یا نه

بزار ی هفته بگذره بعد بزن

منم زدم منفی شد سه روز از پریودم گذشت مثبت دراومد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته چهارم بارداری