چه باحال برای من که تکون نمیخوره
منم همینم وقتی دراز میکشم یا شبا موقع خواب یا غذاهای ترش و شیرین که میخورم یه چیزایی حس میکنم مثه یه ضربه یواش یا قلقلک که قلقلکام بعضی وقتا زیاد میشه و خندهم میگیره
آره جان منم زود حس کردم ولی همه مسخره ام میکردن میگفتن ن بابا خیلی زوده😄
اره احتمالا منم همینطورم
منم همینطوری ام تا دراز میکشم شروعمیکنه
آره دیگه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.