۶ پاسخ

چه باحال برای من که تکون نمیخوره 🫩

منم همینم وقتی دراز میکشم یا شبا موقع خواب یا غذاهای ترش و شیرین که میخورم یه چیزایی حس میکنم مثه یه ضربه یواش یا قلقلک که قلقلکام بعضی وقتا زیاد میشه و خنده‌م میگیره

آره جان منم زود حس کردم ولی همه مسخره ام میکردن میگفتن ن بابا خیلی زوده😄

اره احتمالا منم همینطورم

منم همینطوری ام تا دراز میکشم شروع‌میکنه

آره دیگه 😍

سوال های مرتبط