من که نزاشتم
سلام . من نذاشتم . خداروشکر همه چیز هم خوب پیش رفت . زیاد بغلش نکردیم مخصوصا روز اول دست روی ناحیه واکسن شده نذاشتیم استامینوفن و با دقت و سر وقت دادم . امیدوارم برای پسر شما هم راحت بگذره.
شما یکسالگی بچتون واکسن زدید؟
نه زیاد
ولی حواست به استامینفون باشه سرساعت بدی بهش
کمپرس بیشتر رو درد بچه اثر میذاره خوابش کن بذار جای واکسنش
نه دختر منم نذاشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.