۱۲ پاسخ

اتفاقا من میشورم چون لباس شسته شده رو میخوام توش بذارم... بالاخره دستای آلوده چرخکار و فروشنده بهش خورده

منم ساک نشستم
لباساش و حوله؛ پتوی دور پیچ اینا رو شستم

من که نشستم برا دخترمو دخترم الان ۵سالشه خداروشکر

من لباسا و حوله‌ شیشه شیر و ایناشو شستم
مونده بودم پتو دورپیچ و ساک و اینا رو هم بشورم بعد فکر کردم که بخوام اونا رو بشورم باید هرچی که خریدم رو بشورم و این منطقی نیست🤭 و بخاطر اینکه وسواس نشم دیشب نشستم ساکشو با نام و یاد خدا بستم🥰🥰

فقطططططططط لباس ساک و نشوری لباس چون وقتی بدنیا میاد خیلی بدن و پوستش حساسه لازمه داخل لباسا تمیز باشه حتما اونم فقط سایز صفر و یک و دو رو بشور نه همه و

من شستم

یا خدااااا😫😫😫 براچی عزیزم باید بشوری؟ مگه خدایی نکرده وسواسی؟ من هیییچ وسیله ای هیییچ لباسی رو نشستم

پس باید رختخواب و تخت و همه چی رو بشوری اینطوری
من لباساش هم‌نمیشورم چون به نظرم کهنه میشه خصوصا اولا که همه میان دیدنش

من ساک رو نشستم. لباسا رو شستم

منکه نشستم

نه عزیزم دیگه اونجوریم وسواس نشو خودت اذییت میشی

یه چی اونور تراز زیاده رویه😂لباسارو بشوری کافیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری