۷ پاسخ

من پیاز درسته میریزم اخرش میندازم دور

منم از اول ریختم کم بریز مثلا یه برگ

میتونی پیازم بریزی

هویج بریز

هویج

من از اول 8 ماهگی میریزم

من از اول برای پیاز ریختم

سوال های مرتبط