۴ پاسخ

در کل روال معمول اینه اول آسیاب در میاد بعد نیش

دندون پسر منم عقب در اومده دوتا هم جلو مونده که در بیاد

برای پسر منم ی دندون اسیابش در امده از ته..بقیه دندونا از جلو..‌اره میشه

برا دختر منم باد کرده
مهم نیس

سوال های مرتبط