۵ پاسخ

اوخ ننه😍نینی منم گاهی اونجوری میکنه بنظرم طبیعیه دوست داره توپ شه بچه چیکارش داری😂🥰

احتمالا سردشه،بعدشم جیکار کنه دیگه حوصله اش سر میره بازی میکنه دیگه،واسه منم میره بالا زیر دنده هام سفت میشه همونجوری میمونه

از بیکاریه انواع حرکت میزنه نمیدونم بچه س یا فوتبالیست 😂😂

جاش تنگ شده دیگه نمیتونه خیلی تکون بخوره

برو بیمارستان من اینجور شدم زایمان کردم

سوال های مرتبط