۵ پاسخ

من ۳۸هفته و ۵روز با نشتی کیسه آب زایمان کردم

سزارینی؟ من سز بودم ۳۶ هفته و ۷ روز رفتم زایمان دکترم میگفت زودددده من خودم طاقت نداشتم😂

۴۰ هفته و ۴روز

من ۳۹ هفته و ۵ روز
کیسه آبم پاره شد دردم نگرفت😁

۴۰ هفته ۲ روز بدنیا امد

سوال های مرتبط