من شیرم مشکل نداشت دکترم گفت شیرخشک بده هم سینمو خراب کرد هم بچم دلپیچه شدید گرفت تا قطعش کردم خوب شدیم هردو
ولی در کل باید هر دو ساعت یبار شیر بخوره
شیر خودت زود دفعه و شیرخشک سنگین و دیرهضم
برای ۱۵ روز اول کنار شیر خودت یه قاشق یا ۳۰ سی سی کافیه
یعنی یه وعده شیر خودت وعده ی بعدی شیرخشک ، همینجوری یکی درمیون
برای ۱۵ روز دوم ممکنه بیشتر طلب کنه و ۲ قاشق بشه یا همون ۶۰ سی سی
ولی در کل تا شیر نخواد بهش نده از خوابم بیدارش نکن به بهونه ی شیر
خودش بیدار میشه ولی بیش از ۴ ساعت نذار مدام بخوابه
وای من ۴۰ سی سی با دو پیمانه میدم
من هر دفعه ۶۰ سی سی یعنی ۲ پیمانه میدم
من دکتر گفت در روز سه جهار بار بدش
اگه ۳ بار بخوام بدم صبح ظهر شب میدم
اگه ۴ بار صبح ظهر عصر شب
شیر خودمم هر وقت گریه کنه و بخواد اینا میدم عزیزم
من هر یه ساعت شیر خودمو البته ی وقتا دو ساعت بیدار میشه ی وقتام هر یه ساعت بیدار میشه شیرخشک کمکی میدم هر دو ساعت
شیر مادر تقریبا هریک یا دو ساعت
شیر خودم*
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.