خانما برا پانزده ماهگی وزن ۱۳نیم خوبه

۶ پاسخ

اره ماشاالله خوبه ❤️

اره پسر منم ۱۳/۵بود

عالیه عزیزم ولی بهداشت میگه زیاده اضافه وزن داره من ۱۵ماهگی پسرم۱۵کیلو بود بهداشت می‌گفت اضافه وزن ولی دکتر متخصص گفت اصلا تا دوسالگی چیزی به اسم اضافه وزن نداریم

اره بابا خیلی خوبه زیاد هم هست

اره خیلی خوبه

عالیه ماشالله اگه بهداشت نگه زیاده خوبه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری