اره ماشاالله خوبه ❤️
اره پسر منم ۱۳/۵بود
عالیه عزیزم ولی بهداشت میگه زیاده اضافه وزن داره من ۱۵ماهگی پسرم۱۵کیلو بود بهداشت میگفت اضافه وزن ولی دکتر متخصص گفت اصلا تا دوسالگی چیزی به اسم اضافه وزن نداریم
اره بابا خیلی خوبه زیاد هم هست
اره خیلی خوبه
عالیه ماشالله اگه بهداشت نگه زیاده خوبه بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.