درضمن مثل ۲سالگی و دو نیم سالگی امروز قطره ویتامین آ هم دادن بهش
شما چکار کردی از ۱۲ رفت ۱۳؟
وااا سو تغذیه چیه ؟
من پسرم اخرین بار ۲سالگی برم همچین چیزیم نگفتن ولی خودم قد وزنش چک میکنم وزنش ۱۶۵۰۰
قدشم ۹۶ فک کنم قدش دقیق یادم نیس
پسر من الان ۱۵ کیلو ببند بچه رو به غذا و میان وعده ۶ تا ۷ وعده بده بخوره و بخوابه حسابی جون میگیره نگران نباش اصلا چیزهای بیرونی سوپر مارکتی براش نخر حتی اگه گریه کرد
شما تهران هستین برین مرکز بهداشت شریعتی روبروی حسینه ارشاد خیلی خوب هستن من چند بار رفتم برای پسرم راضی هستم تازه به من گفتن اگه میتونی یه بچه دیگه هم بیار 😀
دقیقا هم وزن و قد ثمین ولی بهداشت به من نگفت سوتغذیه میدیم گفت زیر خط سبزه😐
دختره من ۱۱ کیلو نیمه پس چرا دختره منو ثبت نکردن😒
خانه ی بلانسبته خره ها
دختره من ۳سالشه وزنش ۸کیلو
سو تغذیه ربطی ب دهک بندی هم داره؟؟؟
دختر من وزنش ۱۱ قدش ۸۷ ولی سوءتغذیه نمیدن میگن رو نموداره
پسر منم قد ۹۵ وزنش ۱۳۵۰۰ بود گفت خوبه
بچه های من از بچه شما کمه خواهر پس چرا به ما نمیدن
پسر منک امروز بردم قدش هشتاد و هشت وزنش 13
وزن نرمال باید چند باشه که دختر شما میگه کم هست
نورا ۹۲
۱۱
تا الان برا سوتغذیه هیچی ندادن ب ما
امروز هم پرسیدم از بهداشت
گفت اصلا نمیدونم ساز و کارش چطوره
به یکی میدن
ب یکی نمیدن
گفت بایدببریش پزشک تغذیه
پسرمنو چرانمیدن پس
بهداشتیه خیلی ادم عوضیییه بخدا
چطور بچه منم 13کیلوعه با95قد بهداشت گف خوبه عوضی
من دخترم ۹کیلوعه قدشم۷۰
بهداشت ا شغ ال اسمشونمیده واسه سوءتغذیه میخوان بخورن خودشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.