۱۲ پاسخ

برو که دیگه وقتشه خدا کمکت باشه الهی

عزیزم ان شاءالله بسلامتی بغل بگیری نی نیتو،بعدش بیاازتجربت بگو وبگوکدوم بیمارستان رفتی

خدا به همراهت باشه❤ انشالله شما و همه ما مامان ها به سلامتی و شادی و دل خوش، جگر گوشه هامون رو در آغوش بگیریم❤

به سلامتی و دل خوش
خوش قدم باشه
زودتر جنگ تموم شه و به نفع مردم ایران باشه
گرونی ها تموم بشه همه چی ارزون بشه
جیب همه یاری کنه با دل خوش خرید کنن

عزیزم منم ۲۴ زایمان کردم ایشالا ب دل هش بغلش میکنی
تو زو خدا تو ام واسه پسر من دعا

به سلامتی عزیزم ❤️

انشالله
برا منم دعا کن

بسلامتی عزیزم

انشاالله عزیزم

ان شاءالله 😍😍😍

خدا کمکت کنه جانم

انشاالله بسلامتی و دلخوشی 😍

سوال های مرتبط