خانما از اینا تکی میفروشن؟؟

تصویر
۴ پاسخ

تو نت بزن قاب پستونک

من رفتم داروخونه ارزونترین پستونک گرفتم درشو زدم ب پستونک دخترم
ک مارکش اونتِ

از اینکه پستونکا دیگه در ندارن منم کفری ام منم اینو دارم پستونکه دکتر براونه منتهی ب دهن پسرم فعلا بزرگه اونت میدم در نداره اینو زدم بهش نخورد منم اسیرم از در پستونک که ندارن

بزن دیجی کالا شاید داشته باشه یکی دیگه بخر کلا صد تومنه این پستونکا

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان ❤️قلبای من❤️ مامان ❤️قلبای من❤️ ۱۲ ماهگی
مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی