ناهار پسر خوشگلم .♥️
مای بیبی پوشاک شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

نوش جونش گلم

با نون عزیزم

نوش جونش من بچم اصلااین بافتی نمیخوره چکارکنم اینومن له میکنم بابرنج کته وماست همروقاطی باهزاااارتابازی تابخوره عذابم یعنی 😭

طرز تهیه لطفا، چون گفتید آبپز اول میکنم پرسیدم......

بدون برنج یا نون ؟؟

بیشتر نباید سرخ میشد؟

نوش جونش

نوش جونش

سوال های مرتبط