۷ پاسخ

منم پاشدم واسش پختم ممنونم

پسر من ک کلا با سوپ و عدسی و اش مشکل داره

عزیزم یه سوال دارم شما در طول روز و شب که گل پسرتون از خواب پامیشه چقدر شیر بهش میدی

نوش جان ماهم عدسی داشتیم ولی من برا پسرم نوت تیلیت میکنم اینجوری خیلی دوس داره

تصویر

نوش جونش😍💞

پسر من آبكي نميخوره اخه چراااا🤪

با نون تیلیت میکنی یا خالی خالی میخوره؟

سوال های مرتبط