از چندماهگی بچه رو میشه گذاشت تو رو روئک

۲ پاسخ

من از ۵ گزاشتم

والا میگن کلا نذارین ولی خودم دوس دارم بذارم… اصولش اینه از وقتی بچه تونست تنهایی بشینه بذارین تا لگن و کمرش آسیب نبینه

سوال های مرتبط