یا از گرمیه یا اینکه شیر یا بالا اورده ریخته اونجا اینجوری شده زود زود تمیزش کن
چرا همه بچه ها دارن اینجوری میشن😕
پودر بزن
گرمیه
دختر منم بدتر بود هر کرمی که بگی زدم بدتر شد
فقط پودر بچه خوبش کرد
شاید غرق میکنه اینطوری شده
گرمیه چیزهای گرم نخور تا خوب بشه
گرمی زده. لایه نازک پماد کالاندولا بمال زود خوب میشه نگران نباش
عزیزم از گرما هست وازلین بچه بزن
از گرمیه یا سنگینیش شده منم هفته پیش خیلی شیرینی خوردم همینجوری شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.