زیرگردن پسرم ی خورده قرمز شده این پمادو بزنم خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

کرم تالک فیروز بزن .. اولش کرمه بعد ک ماساژش میدی پودر میشه .. زودم عرق سوز و خوب میکنه ..

پودر نزن گوله گوله میشه،از همین بزن دوبار بزنی درست میشه

من پماد کالاندولا زدم زود خوب شد

اره عالیه این پماده

پودر بچه بزن

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی💕🐣 مامان جوجه رنگی💕🐣 ۵ ماهگی
مامان هانا جانم♥️❤️ مامان هانا جانم♥️❤️ ۱۱ ماهگی