۱۲ پاسخ

باید تمرین کنی باهاش

دخترمنکه داره ۹ماهش کامل میشه نه غلت میزنه و نه ۴دست پا میره

میشینه يانه

میشینه؟؟؟

ارتباط چشمی داره؟؟گردن میگیره؟؟ دستو پا میزنه؟؟ از خودش صدا در میاره؟؟ لبخند میزنه ؟؟اگه اینارو داره پس اوکیه فقط یکم تنبله ولی اگه غیر آینه حتما ببر دکتر

پسرا تنبل تر هستن
اگه خیلی نگرانی دکتر ببر امگا بهش میده

غلت زدن و باهاش تمرین کن عزیزم...رو تخت...خودت بچرخونش آروم...یاد میگیره

پسرا تنبلن نگران نباش
پسر من تا یازده ماهگی چهاردست و پا نمیرفت یه دفعه پاشد کنار مبل شروع کرد راه رفتن

غلت نمیزنه؟؟
دکتر بردیش؟؟

پسر من تازه امروز چهاردست و پا رفت

عیب نداره بعضی بچه ها یهو راه میرن نگران نباش اگه خیلی نگرانی با دکترش صحبت کن

پسرا کند ترن
اصلا نگران و درگیر اینجور چیزا نباش

سوال های مرتبط