۴ پاسخ

من ۳۸هفته و۴روز دل درد پریودی داشتم باامپول فشار زایمان کردم
حواست به تکوناش باشه یه نوار قلب بگیر

بنظرم برو پیش دکترت آب دور بچه کم نشه یوقت مراقب باش

اگه مطمینی کم‌ تکون میخوره نسبت به حد سریع برو بیمارستان چک کنن
بچه ی‌من ۳۶هفتکی‌چون‌تکون نداشت تو‌شکمم سزارین اورژانسی شدم.

فعلا وقت داری خب

سوال های مرتبط