۱۱ پاسخ

عزیزززززرم تپل میاد 🤣🤣

الان که میرن بیمارستان تا مادرا دوتا جیغ میزنن دکترا اعصاب ندارند طرف انی میفرستن سزارین
از من. به شما نصیحت برو واسه سزارین
فامیل ما بچش درشت بود دکترا اینقدر بدبخت شکنجه دادن اخرش بردن سزارین اخرم رحمش واسه خون ریزی زیاد دراوردن

الان گریه دقیقا برا سزارین؟

وای من ارزومه بچم درشت بشه سزارین بشم

برا من سونو 3850بود اما وزن تولد 350بود نگران نباش

بیا پیش خوا۶رم باهم ورزش کنید🤣😂
صبح تا شب فقط جارودسای میکشه و با توپ ورزش میکنه

سونو همیشه ۳۰۰ گرم بیشتر میزنه

دوش آبگرم بگیر
زعفرون غلیظ بخور
ی روغن هست الان یادم نمیاد از عطاری شوهرت کمرت رو باهاش ماساژ بده
رابطه داشته باش
انشالله زودتر و صحیح و سالم زایمان می‌کنی

الان دوست داری طبیعی بشه یا سزارین ؟

استرس نگیر عزیزم نهایتش میری سزارین میکنی

بچه های ۴ کیلو راحت بدنیا میان
ما تو فامیل زیاد داریم
خواهر زاده هام ۳۶۰۰و ۴ بودن
سمت مادریم اکثرا اینطوری طبیعی زاییدن
نگران نباش
زایمان به اندازه کافی درد داره بچه قوی بودنی باز خودش تلاش میکنه
بچه جاریم ۲۴۰۰ بود
انقدر بخیه زده بودن نمی توتست تا یک ماه راه بره

سوال های مرتبط