من ک تو 40 هفته بودم
من ۴۱ هفته رد کرده بودم اونم درد نداشتم آمپول فشار ۲ تا زدن بازم دردم نگرفت آخرم بردن سزارین
چه عجله ای داری🤣🤣 من ۴۱ هفته تموم شد ولی علائم نداشتم، آخرش دکترگفت برو بستری شو تا سوزن فشار بزنن
من ۴۰ هفته و ۲روز زایمان کردم با این حال بچم ۲کیلو ۷۰۰ بود حاضر بودم ۱هفته هم صبر کنم تا ۳کیلو میشد حداقل🤣
منم خسته شده بودم رفتم دکتر گفت دهانه رحمم نرم شده سر بچه هم توی لگن بود یک سانت هم باز بودم یه معاینه کرد گفت کاری کردم زودی زایمان کنی سر سه روز زایمان کردم
زایمان تون طبیعی هستش؟؟؟ منم زایمانم طبیعی بود اگه مشکلی نیست از نظر پزشک تون جاروبرقی بکشید، پله بالا پایین برید، حرکت گل لگد کردن رو انجام بدین
عجله نداشته باش بذار به وقتش میاد
پسر من ۳۹ هفته اومد شکر چون رشدش کامل شده بود نه زردی گرفت نه هیچ مشکل دیگه ای
من 38 هفته و 4 روز زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.