۳ پاسخ

انشالله که بارداری عزیزم

من هرماه اینجوری میشم و بعدش پریود

میگن رگ ابی بیرون بزنه و درد بگیره بکی از علائمای بارداریه
ان شاءالله شما بارداری

سوال های مرتبط