خانما بیمه سلامت کجا قبول دارن برم آنتی و آزمایش اونجا

۳ پاسخ

هیچ بیمه ایو قبول نمیکنن حتی تامین و نیروهای مصلح
فقط فاکتور میدن بری تکمیلی

غربالگری کلا آزاده

کلا جدیدا همش ازاده بیمه تقبل نمیکنن
اما سونوهای معمولی بیمارستان انجام میده

سوال های مرتبط

مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری