ساک بیمارستان واسه خودم چی بردارم؟چیا صددرصد لازم میشه

۸ پاسخ

سلام عزیزم شما سزارینی یا طبیعی بعد کدوم بیمارستان میخوای بری؟

سلام خوبی ندانی نی خوبه خداراشکر
میگم سال جدید مطب دکتر هم رفتی ویزیتش می‌دونی چقدره؟

تاپیکتو پاک نکنی گلم

پوشک سایز بزرگ شورت یکبار مصرف یا نخی دوسه تا.کمپوت .آبمیوه فراوان اگ‌طبیعی هستی باید بخوری ک ادرار کنی حتما و هم قیل زایمان بخوری قندت نیوفته کیسه ابگرم حتما ببر خیلی خوبه رو کمرت بزاری کاور توالت فرنگی از این کاغدی ها نگیر بدرد نمیخوره .دستمال کاغذی.دمپایی پلاستیکی البته میتونی در بیمارستان بخری.دیگ لباس برای برگشت و شونه لوارم ارایش.اها شارژر و کارت بانکی.پرونده بارداری و شناسنامه خودت و همسرت

تو بیمارستان ما زایمان میکنیم خودشون پک میدن بهت ، دمپایی و پوشک و لباس و.. داره
اگر نمیدن بردار برای خودت
من برای چند روز اول که خونریری زیاد شورت یکبار مصرف گرفتم که نیاز به شستشو نباشه
یکمم خوراکی مثل خرما و ... بردار انرژی داشته یاشی
دستمال کاغذی
لباس برای ترخیص یا اگر میترسی کثیف بشه یا جا نداری، اماده کن بذار تو ماشین همسرت یا خونه جلو چشمش بذار برات بیاره

دو دست لباس برا بچه
پوشک و پتو دور پیچ و دستمال مرطوب
برا خودمم چند تا شورت نخی
و پوشک بچه و نوار بهداشتی
دستمال کاغذی مغزیجات و خرما و آبمیوه اینا بردار
لباس برا برگشت
من لباس دیگه نگرفتم چون بیمارستانی که میرم نمیزارن لباسی غیر بیمارستان بپوشی

پوشک سایز بزرگ
کمپوت، مغزیجات
دستمال کاغذی
شیردوش
کاور دسشویی فرنگی
لباس گشاد اضافه
شورت ۴-۵تا نخی

سلام عزیزم خدمت شما کمپوت انجیر هم بردار

تصویر

سوال های مرتبط