۱ پاسخ

سرما بخوره تب سرفه ابریزش یا گرفتگی بینی بیحالی
اسهالم که ابکی مدفوع میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیکان 🐣 مامان نیکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۳ ماهگی