منم اینجا حس میکنم بریچه
من شکمم انقد بزرگ نشده که 😥
منم همیشه همینجا حسش میکنم
عه من از هفته هشتم نهم یه چیزی مثل نیش زنبور اونجا حس میکردم زیر رحمم . بعد الانا تبدیل به یه جور درد خفیف شده . مال چیه ینی؟
نه نی نی هنوز پایینه واسه من سفالیکه ولی بچم همونجاست
من سفالیکه دقیقا این قسمته
منم همون قسمته دکتر گفت بریچه و جفت هم انگار کمی پایین تر هست
یک کم بیشتر استراحت داشته باشم
وبرای همین کمی فشار روی مثانه ام هست
چقدر شکم داری من چرا هیچی ندارم🤣
دست خودم نیس نگران میشمم
من ۲روزه خیلی تکوناش ظعیفه استرس گرفتم
سها جون جنسیت پسره؟
دختر عکس قبلیتو نگاه کردم تو یه هفته شکمت چقد زیاد بزرگ شده
سلام 🤚🏼
انلاین شاپ لباس نوزادی
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
نی نی تون خیلی تکون میخوره؟
آره از منم بریجه لگداش اون قسمته نرماله
منم همونجا حس میکنم ولی سفالیکه بچم
اگه پاش،باشه اره اگه سرش باشه نه
چه شکم تر تمیزی دارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.