۵ پاسخ

اره بابا

من از اول استفاده نکردم

منم از ده روزگی استفادا نکردم دیگه، چون یبوست شدید میگرفتم

والا من از روز اول استفاده نکردم

بخیه هامم روز۹. ام کشیدم

سوال های مرتبط