۵ پاسخ

قبلا خشک شده بود شیرت نه چیکارکردی برگشت؟؟

نه اگه میک نزنه شیر خشک میشه

شیشه رو بگیر ازش و فقط سینتو بده که ول نکنه سینتو یک ماه دیگه به غذا میفته حیفه شیرخشکی بشه

از ا‌ول هم شیرخودتونو میدادین هم شیرخشک؟اگر اینجوری بوده دیگه فکر نمیکنم سینه بگیره منم دخترم اینجوری بود سه ماهگی دیگه سینه نگرفت یک ماهم باشیردوش برقی دوشیدم بهش دادم بعدشم دیگه گذاشتم خشک شد البته شیرمم کم بود یه جورایی بیفایده بود فقط خودمو زجر میدادم

من استفاذه کردم بد نبودباخودم‌بیمارستان برده بودم
ولی از واسه بیمارستان استفاده کردم عالی بود یعنی

سوال های مرتبط