مامانا سکسکه بچه رو اینا حس میکنم . سفالیکه یا عرضی؟

تصویر
۶ پاسخ

فکر کنم ربطی نداره:/
چون من سکسکه بچه رو دقیقا زیر شکمم حس میکنم و بچه هم بریچه

منم اونجاس تو سونو سفالیک بود

سفالیکه

اره منم اینجا حس میکنم

منم اونجا حس میکنم ولی بچم بریچه

منم اونجا حس میکنم و سفالیکه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل💙💙💙💙 مامان قندعسل💙💙💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری