عزیزم همه چی بستگی به آستانه تحمل خودت داره و اینکه طبیعی بشه یا سزارین
خودتو درگیر نکن یجوری تموم میشه که باورت نمیشه
از الان زوده بخایی بشنوی بنظرم خودتو درگیرش نکن
من اصلا درگیر نمیشممم نسبت ب زایمان
ازدرد زایمان میخای بشنوی چیکار پاشو برو سونو تا بسته نشدن توخونع نشدن استرسوبیشتر میکنه
منم بچم حرکتش کم بود ماماگفت ضربان ضعیفه بلندشدم رفتم سونو خیالم راحت شد بچه خوبه وضعیتش خوبه
من دردی نداشتم ،با کیسه آب پاره رفتم بیمارستان ، بی حسم کردن و سزارین تمااامم ..
هیچی حس نکردم ،بعدشم چون آستانه ی دردم خیلییی بالاس خودم پاشدم راه رفتم و روز ۴ خودم کارای خودم و بچه هامو انجام میدادم. کلا خیلی آسون بود ..
من طبیعی بودم...دردام شروع نشد رفتم بیمارستان کیسه آبمو پاره کردن و آمپول فشار زدن...کل تایم زایمانم چهار ساعت طول کشید... و تمام سختی و دردش یک ساعت آخر بود...اما بخوام برگردم عقب سزارین رو انتخاب میکنم...چون واقعا دردش برای من خیلی خیلی زیاد بود و حاضر نیستم باز تجربش کنم...تجربه سزارین رو ندارم نمیدونم بدتره یا بهتر...اما طبیعی برای من سخت بود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.