۸ پاسخ

من فقط چون میخام بدونم دردش چقدره میخام برم طبعیی🤣🤦‍♀️

من بچه اولم سزارین بود خیلی اذیت شدم هر روز یک درد این اگر بتونم مامانا میگیرم طبیعی زایمان میکنم

ببین طبیعی من بدون امادگی بدون ماما حتی بدون بی حسی بود سخت بود خدایی دردم زیاد بود ولی بازم انتخابم طبیعی هست انقد بعدش راحت بودم همه کارام خودم کردم می ارزید حالا سزارینم باز بعدش درد داری دیگ خلاصه اون دردع هست
الانم دارم از پیاده روی های کوتاه شروع میکنم تا بدنم اماده باشه مطمعنم اینبار برام راحت تره

من هم سر اولی. هم این. میگم روند طبیعی طی کنم. سر اولی که طبیعی بود فارق از درد شدید و افتتاحش. زود سر پا شدم و درد بعد زایمان نداشتم یه بخیه بود که اونم با کرم ترمیم کننده زدعفونی کردن حل شد اینم ببینیم چی میشه اخرش

اگه لگن شما زیاد بازباشه زایمان راحتی داری وگر نه لگن نزدیک باشه زیاد بایدسزاریین کنی

اولا بستگی به شرایط کشور داره اگ اوضاع بدتر بشه صدرصد میرم طبیعی چون زود سرپا میشه آدم ولی سزارین طول میکشه اگ شرایط آروم باشه بازم میرم طبیعی خیلیا دیدم بعد زایمان سزارین خط بخیه شون خیلی بد گوشت بالا آورده و بد شده ولی بازم تا لحضه آخر ممکنه تغیر کنه چونکه هرلحظه شاید بچه پی پی کنه با بریچ باشم نشه برم طبیعی

من که هر بار نظرم تغییر می‌کنه 🥲

طبیعی با اپیدورال و راضی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌وسوم بارداری