سزارین بودم.خوب بود بجز اولین راه رفتن بعد از عمل
مامان گندم خودت تصمیمت چیه؟
سزارین بودم تا ده روز شیاف دیکلوفناک استفاده کردم تا موقع بشین پاشو کردن درد نداشته باشم
طبیعی بودم درد خیلی داشتم ولی انگار یادم رفته میگم باز احتمالا برم طبیعی 😖🫤
سزارین بودم الانم تصمیم سزارینه معمولی بود نه بدون نه با درد وحشتناک
سزارین بودم عمل خوبی داشتم چیزی حس نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.