۸ پاسخ

دکتر من خیلی عجله داشت چون عمل قبلیش خیلی طول کشیده بود،همین ک امپولو زدن ب ثانیه ضدعفونی کننده زد رو شکمم و بازم ثانیه شکممو برش زد یعنی قشنگ زدش من حسش ه کردم همه اینارو توی بازع یه دقیقه ای انجام داد خیلی حس بدی بود🥲

بیحس شدم، درد آمپول خیلیییی خیلی کمه، از آمپول عضلانی هم کمتر، بلافاصله بیحس میشی و هیچ دردی حس نمیکنی، فقط ممکنه تهوع و لرزش بگیری، و بعد ک میای ریکاوری کم کم دردات شروع میشه برات شیاف دیکلوفناک میزنن یا پمپ درد استفاده میکنی، بعد هم سرساعت شیاف هاتو می‌زنی و دردی حس نمیکنی

عزیزم من بی حس شدم واقعا حین عمل هیچ دردی رو متوجه نمیشی اتفاقا من حین عمل حالم خیلی خوش بود و ریلکس بودم چون هیچ دردی رو احساس نمیکردم دردات زمانی شروع میشه که اوردنت تو بخش و کم کم اثر اون بی حسی تموم میشه

زمان راستش نمی دونم دقیقا چه قدر شد، اما مطمئنم خود اتاق عمل نیم ساعت بیشتر نشد.

بی حسی سال ۱۴۰۰. راضی بودم. ان شاءالله این یکی هم دوست دارم بی حسی باشه. ذره ای درد متوجه نشدم. حتی از اون ماساژ های شکم که برای بعد از عمل هست هم خیلییی کم اذیت شدم. چون هنوز اثر بی حسی تو بدنم بود.

من خیلی ترسیده بودم داشتم گریه میکردم بیهوش شدم نفهمیدم بنظرم بیهوشی بهتره چشماتو میبندی باز میکنی بچت ب دنیا اومده

بی حسی زدن ولی بی حس نشدم بیهوشم کردن هر دوتاشو تجربه کردم

بی حس شدم اصلا حین عمل هیچی نمیفهمیدم

سوال های مرتبط