عالی بود هزار بارم برگردم عقب سزارین انتخاب میکنم اصلا انگار زایمان نکردم
وای باورت میشه من هیچی درد نداشتم و نفهمیدم اصلا هیچی سزارین خیلی خوبه
ب من در حد درد پریودی
با شیاف دیکلوفناک تا ۱۰ روز اول کنترل کن
برا من که انقد ترسوام کاملا قابل تحمل بود دردش و به معاینه ترجیح میدم 😅
من پریودیام خیلی درد میکشیدم قبل ازدواج که همش زیر سرم بودم بعد ازدواج دیگه به سرم نمیکشه ولی ۶ ساعت درد بد داشتم.
یعنی بدتر از درد پریودیمه؟
یکی دو روز اول سخته بعدش بهتر میشه البته تا ۴۰ روز درد هست ولی اونقد نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.