بعضی وقتا کمه بعضی وقتام زیاد برا من دیشب کم بود مردم از استرس
یه ساعت خیلی خوبه بعضی وقتا هم کم تر میشه
من مثلاگاهی دوسه ساعت بی تکونه بعدش اوکی میشه خیلی استرس میگیرم مثل قبل نی
بعضی وقتا خوب و بعضی وقتی بی تکون
خیلیی زیاد😥
مخصوصا شبا درد آور و اذییت کننده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.