مهمونی خانمانه میگیرید یا قاطی
حس میکنم جشنه خانومی هستش اقایی نیست این مدل جشنا
از الان منم به فکرشم
قطعا اتلیه میبرمش و یه جشن کوچولو تو خونه
من فضای زیادی برای دیزاین کردن خونه رو ندارم
مبلام خیلی گنده است و خونمون و عوض کردیم اصلا مناسب این خونه نیست کل فصای خونه با مبل و میز ناهار خوری و کنسول گرفته شده
عملا هیچ جایی واسه تزیین ندارم پس قطعا هزینه دکور و میدم اتلیه و احتمال ۹۹ درصد یه مهمونی عصرونه زنانه میگیرم با دوستام و خاله هام و مادرشوهرم و خواهرشوهرم
اقوام همسرم هیچ کس جز مادر و خواهرش تهران نیست بقیه همه شهرستانن
هنوز نگرفتم
ایشالا فردا میخوام بگیرم ولی این مدله تمش
دندونی دخترم
دندونی پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.