۴ پاسخ

مهمونی خانمانه میگیرید یا قاطی
حس میکنم جشنه خانومی هستش اقایی نیست این مدل جشنا
از الان منم به فکرشم
قطعا اتلیه میبرمش و یه جشن کوچولو تو خونه
من فضای زیادی برای دیزاین کردن خونه رو ندارم
مبلام خیلی گنده است و خونمون و عوض کردیم اصلا مناسب این خونه نیست کل فصای خونه با مبل و میز ناهار خوری و کنسول گرفته شده
عملا هیچ جایی واسه تزیین ندارم پس قطعا هزینه دکور و میدم اتلیه و احتمال ۹۹ درصد یه مهمونی عصرونه زنانه میگیرم با دوستام و خاله هام و مادرشوهرم و خواهرشوهرم
اقوام همسرم هیچ کس جز مادر و خواهرش تهران نیست بقیه همه شهرستانن

هنوز نگرفتم
ایشالا فردا میخوام بگیرم ولی این مدله تمش

تصویر

دندونی دخترم

تصویر

دندونی پسرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیه و محمد آیین مامان آیه و محمد آیین ۱۰ ماهگی