دخترا سکسکه هم تکون حساب میشه یا نه؟

۴ پاسخ

بله هدف از تکون نوزاد سلامتیشه اینکه قلبش میزنه 🥰

همه چی حرکته چ محکم چ اروم چ سکسکه چ سفت کردن چ کش اومدن

اره🥰🥰🥰🥰

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان دخترام💗 مامان دخترام💗 ۶ ماهگی
مامان مایسا مامان مایسا ۵ ماهگی
مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی