۶ پاسخ

بخدا اونجوری ک میگن نیست فقط چند ساعت اول بعد ریکاوری من یکم درد داشتم با اینکه پمپ درد هم شانس من بیمارستان نداشت و با شیاف و مسکن اوکی شدم خونه هم حتی شیاف استفاده نکردم فقط یکی دو روز اول ژلوفن خوردم و بعد سه روز اینا اوکی اوکی بودم

سزارین عالیههههههههههه فوق العادس اصلا استرس نداشته باش

خوبیش همین درد طبیعی نمیکشی😂من سز شدم
چون عادت ندارم استراحت کنم بخوابم
اچند روز بخیه هام میسوزه فقط
ب نظرم طبیعی. فقط همونجا درد داری

نگران نباش اصلا نمیفهمی

ریلکس باش انقدر خوبه هیچی نمیفهمی پمپ دردم بگیر تامام انگار ن انگار زایمان میکنی 👌

من تو تاپیکای قبلیم تجربه سزارین گفتم،خییییییییلی راحته اصلا استرس به خودت نده

سوال های مرتبط