بخدا اونجوری ک میگن نیست فقط چند ساعت اول بعد ریکاوری من یکم درد داشتم با اینکه پمپ درد هم شانس من بیمارستان نداشت و با شیاف و مسکن اوکی شدم خونه هم حتی شیاف استفاده نکردم فقط یکی دو روز اول ژلوفن خوردم و بعد سه روز اینا اوکی اوکی بودم
سزارین عالیههههههههههه فوق العادس اصلا استرس نداشته باش
خوبیش همین درد طبیعی نمیکشی😂من سز شدم
چون عادت ندارم استراحت کنم بخوابم
اچند روز بخیه هام میسوزه فقط
ب نظرم طبیعی. فقط همونجا درد داری
نگران نباش اصلا نمیفهمی
ریلکس باش انقدر خوبه هیچی نمیفهمی پمپ دردم بگیر تامام انگار ن انگار زایمان میکنی 👌
من تو تاپیکای قبلیم تجربه سزارین گفتم،خییییییییلی راحته اصلا استرس به خودت نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.