من ۲۰ روزه از سزارینم گذشته و واقعا میتونم بگم دردش با شیاف و پمپ درد قابل تحمله و هفته اول فقط خیلی اذیتی بعدش روال میشه به مرور اوضاعت نگران نباش
اصلا ترس نداره فقط لذت داره برو حالشو ببر
ترس مداره که بعد عمل هم شیاف دیکلوفناک میزاری انگار نه انگار شکمت پاره اس
هیچ ترسی نداره میری بیمارستان بستری میشی میخوابی بی حس میشی بچه رو میدن بهت میای بخش ۲ روز بعدش مرخص میشی 😬😄😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.