بهداشت گفت تا ۳ماه بعد ببند ولی الان از روز اول بهتره
برای من الان خیلی رفته داخل تخت شده
ولی تا چهال روزگی بهتر میشه
تا رحم کامل جمع بشه
باید ببندی آب سرد نخوری تا چهل روز ببند شکمتو مهکم با شکم بند یا باروسری بلند باز نکن حمام کردی پس ببند شکمتو من همین کار کردم اصلا هرکی میدید میگفت اینگار زایمان نکردی شکمت به پوشتت چسپبده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.