۱۴ پاسخ

آره منم شنیدم
دو بار پشت سر هم

خودی ان

ی هواپیما رو انگار اسکورت دارن میکنن آدمای مهم هستن تو کانال خوندم

🔴صدای جنگنده‌ها در تهران مربوط به گشت‌زنی و استقبال از هواپیمای هیئت پاکستانی است.

🆔 کانال اندیشه شهریار ملارد فردیس و شهرقدس
🆔 @hantvha روبیکا
🆔 hantv2 آیدی بله

من شنیدم ولی شک کردم گفتم شاید باده

تو کانال زده بود خودی نترسید

اره من صبح شنیدم تاپیک گذاشتم

من روبیکا دیدم خودی بوده

آره منم شنیدم

منم شنیدم

جنگنده نیس گلم برا ایران مشکی ان

آره منم شنیدم

باد بود

من شنیدم نیم ساعت پیش

سوال های مرتبط