آره منم شنیدم
دو بار پشت سر هم
خودی ان
ی هواپیما رو انگار اسکورت دارن میکنن آدمای مهم هستن تو کانال خوندم
🔴صدای جنگندهها در تهران مربوط به گشتزنی و استقبال از هواپیمای هیئت پاکستانی است.
🆔 کانال اندیشه شهریار ملارد فردیس و شهرقدس
🆔 @hantvha روبیکا
🆔 hantv2 آیدی بله
من شنیدم ولی شک کردم گفتم شاید باده
تو کانال زده بود خودی نترسید
اره من صبح شنیدم تاپیک گذاشتم
من روبیکا دیدم خودی بوده
آره منم شنیدم
منم شنیدم
جنگنده نیس گلم برا ایران مشکی ان
آره منم شنیدم
باد بود
من شنیدم نیم ساعت پیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.