سونو فالوپ ینی ببینه تو لوله رحم هست یا نه
گفته ضخامت رحمت زیاده ممکنه حامله باشی
احتمالا باردار باشی
احتمال حاملگی داده ، decidual reaction یعنی احتمال تشکیل جفت هست
ولی هنوز ساک حاملگی و جنین دیده نمیشه ک باید تکرار بشه دو هفته دیگ
چیزی بدی نیست عزیرماحتمالا حامله ای ،برای همین گفته آزمایش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.