دوستان ترو خدا بیاین این چیه توسونو نوشته

تصویر
۵ پاسخ

سونو فالو‌پ ینی ببینه تو لوله رحم هست یا نه

گفته ضخامت رحمت زیاده ممکنه حامله باشی

احتمالا باردار باشی

احتمال حاملگی داده ، decidual reaction یعنی احتمال تشکیل جفت هست
ولی هنوز ساک حاملگی و جنین دیده نمیشه ک باید تکرار بشه دو هفته دیگ

چیزی بدی نیست عزیرماحتمالا حامله ای ،برای همین گفته آزمایش بدی

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۲ سالگی