۵ پاسخ

نه من ک نمیریزه

بنام خدا فعلا نه ولی تاامروز ۹ کیلو کم کردم😑

علت علمی داره
تو حاملگی میگن مو،تو فاز خواب نمیره و خیلی پرپشت و خوب میشه
بعد زایمان که هورمونها افت میکنه مو وارد فاز خواب میشه و ریزش میگیره
دوباره در میاد
جای نگرانی نداره

معمولا بچه برسه به سه چهار ماهگی، مادر ریزش مو میگیره

نه ویتامینامم نخوردم😀

سوال های مرتبط