دوستان میتونم چیپس بخوووورم

۷ پاسخ

اره بابا من میخورم😅

اره بابا میشه سخت نگیر همه چیز بخورنذارتودلت بمونه ولی کم بخور

بخور نوش جونت

زیاد نخور معدت خیلی سنگین میشه من اشتباه کردم زیادی خوردم تا دو روز معدم داشت میترکید😐😵‍💫

بخور هوست بره

اره بابا بخور نوش جون

اره..

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی