نه فقط موسیرش مجازه
اره بابا بخور بره من همه چي خوردم
از نظر من مشکلی نداره
ولی ی خانومه تعریف میکرد برای انومالی بچش نمیچریده رفته یزره ترشی جات این چیزا خورده همراه با ی کرانچی فلفلی میگفت وقتی رفته سونو بخشیدا بچه عین دیونه ها سرشو تکون میداد میگفت قشنگ معلوم بود داره رجر میکشه🤦🏻♀️
چه ایرادی داره گلم مارکش یا مزه ش مشکل دااره کدومش؟😹😹بخور بره دیگه
من هرروز دارم میخورم🤣
وای اره با ماست 😩
بعله چرا ک نه اخه عزبزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.